ponedjeljak, 4. siječnja 2016.

Moje želje Vama i neke lipe nove stvari za početak Nove godine

  Lipi moji, želim Vam sretnu i uspješnu 2016.godinu i sve po redu kako već ide...zdravlja, sriće, ljubavi, para! Očekuje Vas puno novih i lipih stvari koje san Vam pripremila. 
  Za početak, sad ste svi odavde i službeno povezani sa službenom facebook stranicom plus nešto što sam Vam obećala tijekom prošle godine a to je da od sada SVE TEMATIKE O KOJIMA PIŠEM MOŽETE PRATITI NA BLOGU KOJI JE NAPRAVLJEN BAŠ SPECIJALNO ZA NJIH! 
Neki su me već preduhitrili, pa su mi povratne informacije poslali prije nego sam Vam ja napisala ovaj tekst. I odlične su što me isto tako raduje. Hvala Vam lipi moji!
-A za Vas kojima će ovo biti prva informacija da krenemo redom.
**Intelligence and Love je moj blog na koji sam jako ponosna a mahom sadržava mudrosti koje pišem u onako, kratkim, brzopamtećim a bogatim krilaticama i koje su odavno našle put do Vas koji baš to volite, kako ovdje tako i na stranom tržištu posebno u Americi, Australiji i Francuskoj (obećala sam da ću Vas sve pozdraviti pa evo još jedno lipo obećanje ispunjeno!)
**LIFE IS BEAUTIFUL je blog posvećen pozitivnim afirmacijama, meditacijama i svi članci na njemu su tu da Vas ohrabre, razvedre, podignu kad Vam je teško ili samo dodatno usreće. To je onaj moj psihoterapijski moment ka Vama koji volite takvu tematiku, a i ja. Većina članaka koje objavljujem već odavno ima svoju publiku a ja sam sretna što se ona širi i što se prije svega šire ljubav i pozitivne vibracije i što onako, automatski svaki članak podiže samopouzdanje, vjeru u sebe i dobro raspoloženje.
I, sad ono što su mnogi od Vas s nestrpljenjem čekali, posebno će obradovati sve ljubitelje knjige koja je najavljena za ovu godinu a to je
**Balkanske svekrve, Brigita Colic Ovaj blog već ima svoje obožavatelje i čitatelje preko istoimene službene facebook stranice a kako bi sve sada imali i svoje mjesto za čitanje baš tih članaka, ovaj blog sam otvorila baš radi Vas koji naše svekrve i cijelu provokativnu priču o njima obožavate. Blog će svako malo biti oplemenjivan sa novim isječcima iz knjige...ma znam da ćete uživati kao i ja dok je pišem.
Naravno tu su i ova dva starija bloga
**Kad se duše u očima prepoznaju sa već znanom tematikom i Vama dragi moji divnom publikom, te verzija na engleskom
**When souls recognise each other in the eyes
Mnogo Vas koji ste s engleskog govornog područja me je zamolilo da objave više pišem i na engleskom tako da od sada blogove
**Intelligence and Love i ** LIFE IS BEAUTIFUL možete čitati dvojezično. 
Uskoro će biti i na njemačkom i talijanskom ali polako...sve ću Vam javiti...
   Ljubim Vas i jako mi je drago da se čitamo i da smo neke zajedničke željice već na početku ove divne Nove godine, 2016. već ostvarili! 
Bit će tu još dosta novih, lipih stvari ali za sada dok čekate knjigu s pozitivnim mislima i afirmacijama i knjigu provokativnog naslova sa isto tako interesantnom tematikom, Balkanske svekrve, uživajte u ovome.
Sve Vas puno, puno, puno ljubim i još jedno želim sve najbolje u ovoj godini! 
S ljubavlju, Vaša Brigita 

Nema komentara:

Objavi komentar